Masz już swoją stronę internetową i chcesz, aby odwiedzana była przez więcej osób? Warto sprawdzić dostępne obecnie metody promocji online, które w niskich cenach mogą zapewnić bardzo dobre wyniki! Na jakie metody reklamy internetowej warto się zdecydować?
Pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej
Wśród najczęściej polecanych metod promocji stron internetowych znajduje się pozycjonowanie. Określane jest ono również jako SEO. Ten termin odnosi się do metody reklamy w wyszukiwarce internetowej, który umożliwia poprawienie widoczności promowanej strony.
Pozycjonowana strona internetowa jest umieszczana na lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania. Najlepiej, żeby znalazła się ona na pierwszej stronie wyników, ponieważ wtedy szansa, że wejdzie na nią potencjalny klient, jest o wiele wyższa.
Ta metoda promocji stron internetowych powinna być prowadzona stale, ponieważ tylko w tym przypadku możliwe jest wejście na wysoką pozycję i obronienie się przed spadkiem.
Na szczęście, metoda ta nie wiąże się z bardzo wysokimi kosztami, więc może być ona prowadzona stale nawet w przypadku mniejszych firm o niższym budżecie na reklamę.
Pozycjonowanie najlepiej zlecić w dobrej agencji specjalizującej się w tym zakresie. Takie usługi oferuje między innymi agencja reklamowa Online Group z Krakowa, która zajmuje się tą metodą promocji już od lat i zapewnia klientom bardzo dobre wyniki.
Reklamy Google – linki sponsorowane i obecność w serwisach Google
Obecnie wyszukiwarka Google jest używana najczęściej przez internautów. Służy ona nie tylko do pozycjonowania, ale także można prowadzić dzięki niej szereg innych działań reklamowych.
Warto więc rozpocząć od założenia własnej strony firmowej w Google, która pozwoli następnie na korzystanie z wielu różnych metod poprawiających widoczność i rozpoznawalność witryny firmowej.
Dobrym wyborem będzie skorzystanie z linków sponsorowanych Google Ads, dawniej AdWords. Ta metoda pozwala na wypromowanie strony bezpośrednio w wyszukiwarce i dodatkowo na innych witrynach. Reklama widoczna jest wtedy jako boks z treścią, który przekierowuje do strony firmowej. Co ważne, opłata za reklamę pobierana jest tylko w przypadku kliknięcia na boks, a nie przy jego wyświetleniu.
Również warto zdecydować się na założenie profilu firmy na Mapach Google. To duży plus zwłaszcza w przypadku firm działających lokalnie.
Google oferuje też inne rodzaje usług, na przykład dla sklepów internetowych z opcją Google Zakupy.
Marketing na Facebooku, Instagramie i w innych mediach społecznościowych
Obecnie bardzo dobre efekty daje również reklama w mediach społecznościowych, między innymi na Facebooku, Instagramie. To dzięki nim można dotrzeć do wielu osób i skutecznie zaprezentować im swoją ofertę.
Reklamę w mediach społecznościowych można prowadzić we własnym zakresie. W tym celu należy założyć profil i regularnie uzupełniać go o nowe treści, a także dbać o interakcję z fanami.
Również można korzystać z płatnych metod reklamy, na przykład Facebook Ads, która pozwala na prezentowanie oferty wielu osobom spełniającym określone kryteria.
Warto też wskazać, że reklamę w mediach społecznościowych prowadzą też agencje reklamowe, w tym agencja reklamowa Online Group z Krakowa.
E-mail marketing
Bardzo dobrym wyborem dla wielu firm będzie również marketing bazujący na wysyłce e-maili.
Sprawdza się on w przypadku sklepów internetowych oraz innych firm, które mają bazę klientów. Można wtedy przekazywać do nich regularne informacje o nowościach, wyprzedażach, kodach rabatowych, by zachęcać do skorzystania z oferty.