Instagram jest obecnie jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, z którego regularnie korzystają miliony osób na całym świecie. To doskonałe miejsce, by wymieniać się ciekawymi materiałami, komentować je, zdobywać inspirację, ale również może ono posłużyć do promocji firmy. Pełne wsparcie w tym obszarze zapewniają wtedy agencje social media. Co warto wiedzieć o ich ofercie?
Jak promować się na Instagramie?
W serwisie społecznościowym jak Instagram można efektywnie promować swoją firmę. Regularne publikowanie postów z ciekawymi zdjęciami albo filmami oraz odpowiednio dobranymi hashtagami – tagami pozwala na dotarcie do wielu potencjalnych klientów.
Dodatkowo Instagram posiada swój własny system reklamowy, który pozwala na publikowanie wpisów sponsorowanych i prezentowanie ich użytkownikom serwisu. To również pozwala na skuteczne dotarcie do szerokiego grona osób, które mogą być zainteresowane skorzystaniem z oferty.
Odpowiednio zaplanowana i regularnie prowadzona reklama na Instagramie jest w stanie zapewnić bardzo dobre efekty. Zwiększa zainteresowanie ofertą, buduje pozytywny wizerunek firmy, a także pozwala na zwiększenie sprzedaży.
Agencja social media – co to za firma?
Agencje reklamowe, które zajmują się social media marketingiem, określane są jako agencje social media czy też mediów społecznościowych. Swoim klientom zapewniają pełne wsparcie w obszarze prowadzenia profili w mediach społecznościowych.
Pracownicy agencji social media mogą zajmować się w imieniu swojego klienta prowadzeniem działań reklamowych w wielu serwisach. W takiej formule oferowana jest również reklama na Instagramie. Wtedy działaniami promocyjnymi w imieniu klienta zajmują się eksperci w tej dziedzinie.
Agencje social media mogą w pełni wyręczyć właściciela profilu na Instagramie w jego prowadzeniu, co pozwala dodatkowo na oszczędzenie czasu i skupienie się na rozwoju biznesu.
Jakie czynności prowadzą agencje social media na Instagramie?
Agencja zajmująca się social media marketingiem, na przykład jak Shine On Agency, może zaoferować klientom szerokie wsparcie związane z prowadzeniem profilu na Instagramie. Wśród dostępnych usług znajdują się między innymi:
- Założenie profilu na Instagramie – stworzenie atrakcyjnie wyglądającego profilu i uzupełnienie go o wszystkie niezbędne dane.
- Publikowanie wpisów – ich częstotliwość oraz tematyka są konsultowane z klientem, aby prowadzić skuteczne działania reklamowe.
- Interakcja z fanami – komentowanie wpisów, odpowiadanie na zapytania.
- Copywriting – tworzenie treści przeznaczonych na media społecznościowe.
- Współpraca z influencerami – agencja może również zająć się prowadzeniem kampanii z pomocą znanych osobistości na Instagramie, by jeszcze lepiej promować firmę klienta.
- Audyty social media – pozwalają na ocenę sprawności działania profilu oraz pozwalają na stworzenie planu jego zmian.
- Pomoc w kryzysowych sytuacjach – gdy ucierpiał wizerunek firmy, na przykład na skutek negatywnych komentarzy, hejtu.
- Obsługa płatnych kampanii na Instagramie – agencja może wtedy zaplanować działania reklamowe i pomóc klientom w stworzeniu skutecznej kampanii płatnej, by dotrzeć bezpośrednio do najbardziej zainteresowanych klientów.
Reklama na Instagramie – dlaczego warto wybrać pomoc agencji?
Współpraca z agencją social media może spowodować, że reklama na Instagramie stanie się jeszcze skuteczniejsza.
Wsparcie specjalistów posiadających dużą wiedzę, doświadczenie i rozeznanie w najnowszych trendach w social media sprawi, że firma może skutecznie realizować działania reklamowe online i intensywnie budować swój pozytywny wizerunek, docierając do wielu nowych klientów!